Monday 23 January 2012

Tadi siang aku gy majlis tunang mbe aku. Gy ramai2 tp yg lelaki tak ramai sgt sbb mbe aku yg lelaki meninggal pd hari yg sama jugak, so, kitorang pecah bhgi dua tuk gy ziarah & gy majlis tunang ni. 

Aku n yg lain ada kt umah Zila kul 11.20am-3.30pm.. Lama kn kitorang kt sana?? Sbb kitorang dok lepak baring2 dlm bilik smbil borak2, maklum lah lama tak jumpa. Apa pn Alhamdulillah majlis berjalan dgn lancar. 

Lepas dh mbe aku yg sorang neyh, aku ni tah bila plak L( Time tgh mkn smbil borak2, mbe aku nil g sorang kata nk tunang dlm masa terdekat.. oohh demmm !! Jem otak aku kalo sorang2 yg kata nk tunang/kawin. Makkkk..ank mak ni tak laku lah,takde saham !! 
Uhh.. korang yg baca blog neyh,doakn aku yea bertemu jodoh,AMIN J 

Nie ade sikit pencuci mata korang,pix tunang Zila.





No comments:

Post a Comment