Monday 16 January 2012

Baru arini dpt update. Nak taw, smlm 15hb January aku ikot Ejad join nk club myvi gy autoshow kt Sepang. Start dr awal pagi, aku gy jempot Ejad kt umah dye kul 6.45am, aku jmpot dye sbb kete dye aku bawak balik hostel. 

Aku try call dye dr aku celik mata bangon tido sampai lah aku betol2 park kt depan umah dye, dye tak bangon2..huhh! sabar jelah. Dkt 7.30 baru lah dye bngon, tu pon dye bole dok t;menung pagi2 uh kt balkoni umah dye tuu.. Ejad2 ! Dye dh masok kete mmg aku tenung tajam kt dye. Then trus gerak ke Sg.Besi sbb nk kumpulkn dak2 club dulu ang trus gerak ke Dataran Nilai. 

Then baru gerak gy Sepang, ermm..mmg panas gila cuaca time tu, tgk yg lain join drift..mmg mnakutkn. Dlm kul 3 uh kitorang gerak gy Sg.Tekala,Semenyih. Mmg syok air terjun kt ctu, geram tol. Baju bawak tp sluar tak bawak. Si botax mmg suka wt planning tetiba. Pastu, kitorang gerak ke Nilai semula, lepak men snooker& karoke :D Tp apakan daya time tu aku terlalu penat sbb tak cukup tido, so mood nk happy2 tu takde sgt, cian Ejad. 

Tp nasib kitorang drive gilir sbb dua2 penat, berlumba pon sama2. Dh sudah lpk men snooker kitorang mkn jup..Kul 9lbh uh terus gerak gy Dataran KL gy jumpa Sha and husband dye and my baby,Haikal si chumell ! Geram kt dye, ciom2 ppi gebu dye.. Time aku pelok & dukung dye, muka tak ret ink senyum, skali Ejad dukung, muka bkn main happy lg.. pdhal Ejad cekeding, tulang je.. cemburu2 !

 Time ejad dukung je, aku ciom2 si Haikal tp Ejad mrh, dye kata “baby nk tido lahh,jgnla kaco”.. urmm.. aku tak peduli, nk kaco gk.. HEHEHE ! geram dgn baby…

No comments:

Post a Comment