Sunday 18 December 2011

Simple to said

New story J

 One day im wif him yesterday. How much I love u rite now. Kau caring sgt2 kt aku. Kau wt aku tergelak & tersenyum sepanjang ari.

 Wt aku mulai mengharap kt kau, aku tggu 1 perkataan tu kluar dr mulut kau & hanya tu yg aku nntikan. Kadang2 aku pkir mcm tak salah je kalo aku yg mulakn dulu. Kan? Tp aku malu..hehehe. Kau amik berat dlm smua benda & smpai msej or ade call dr sape2 pon aku dh mula bgtau pd kau, why r sume ni jd?


 SAYANG tu muncul secara tetiba.. Skang ni, aku dh mula rasa rindukn kau. Harap kau pnm cm tu.. Im care everything bout you

And last skali thanks to kawan2 kau yg dh bantu aku pd mlm tu, terharu sgt bila dpt kenal dgn diorang. Untung kau ada kwn2 yg mcm tu. Hope pasni kita boleh kenal2 lg. And korang teramat lawak, sakit perut tgelak2.


credit to : Mr A.A.A

No comments:

Post a Comment