Wednesday 21 December 2011

Business Communication

Hari ni aku ada class 8am-10, then ada sesi fotografi plak dgn dak2 class HR . Fuhh..smart lah memasing bergaya dgn cara masing2, aku pon same..kekeke ! 

Pastu tetiba dpt tau ada class ‘business communication’ plak dr kul 11am-2pm..huh, panas la punggong aku nk dok dlm class tu. Masuk2 je class kena introduce diri masing2, speaking babee !

 Sampai turn sorang boy ni, dye agak kurang fasih la dlm English, then lecture & ade sorang mamat ni bantu dia.. Suka aku tgk cara lecture aku tu, nama dia Ms.Kim J simple je nama dia. Time diorang bantu sorang boy td tu bercakap kt depan, aku respect sgt2 sbb tak ada perkataan “memandang rendah pd orang yg lemah”. 

Time tu aku rasa tu lah class yg paling best skali.. semuanya saling menbantu kalo ada kesalahan. Tak kisah kalo tersalah ckp asalkn kita mencuba, kan?? Tp sygnya class abes awl, dlm 12.30pm cmtu r.. Adesss,pasni jumpa Ms.Kim 3Jan2011 plak..next year meyhh ! 

 Nie2, tgk la kt bawah tu photo aku snap time sesi photografi tadi :) jgn kutuk eaa..
                                          Comel tak? Jgn komen pape taw!

Aku suka pix nie, comel sgt2. Nampak cm dh b’kerjaya je kan?




No comments:

Post a Comment