Tuesday 22 November 2011

Kisah daLam Hati

Dalam masa perkenalan mesti ada kesabaran, and mesti cuba utk memahami. Bukan dilenting, dimarah or apa pun yg negative. 
Mcm aku, tak suka dipaksa & tak suka memaksa. Mesti terima seadaanya secara perlahan.
 And aku dh memahami sesetengah org dalam life aku, ada yg cepat melenting, terlalu sabar, kelam kabut, kepoh & jenis yg wt tak tau je pon ada. Mcm2 org ada kan?
 Hmm.. apa nk buat, dh perjalanan hidup kt dunia ni mcm nie.. Skarang, aku just nk org terima aku mcm aku terima diorang, jgn terlalu memaksa dlm semua & setiap hal. Arrghh !
 Kdg2 “facebook ,twitter & phone” rasa nk dibuang jauh2 tp tak bole sbb tu je yg boleh aku tau hal semasa, tntang kawan2 & yg lain2.. Well, apa boleh buat??
 Just diam je.. Mcm aku skarang nie (“.)

No comments:

Post a Comment